PamPam ♔

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Juulia Jansson - 7 mars 2012 17:05

Tröjan du hatar?

nejmen det är den låten som dunkar sönder mitt rum just nu,

headbaaangar som satan gör jag också! :ddd

känner mig ganska awesoomeee :dd


men iaaaaf så var det så här att min kära stalker bloggade åt mig igår :d

haha, lyckat blev det iaf :ddd

Skolan därimot är mindre lyckad..

men vi hade det hyffsat kul iaf :d


En till kulig grej är att tysken som ska bo hos mig har hört av sig!!

hon är jätte trevlig och verkar snäll :d

så just nu kan det inte bli bättre! 

eller joo justeee!!

Hennes bästa kompis Dominik ska tydligen vara hos Jesper :ddddd

niceeeeeeeeeee!! då kan man ändå träffa honom också liksom :ddd

men jaduu..


Nu ligger dina kläder ute på gatan,

och jag går i daagar,

i tröjaan du haataar!

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards