PamPam ♔

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Juulia Jansson - 6 april 2012 19:05

Jag har en fråga?

vf ger man bort saker som godis på påsk? ;o

asså, det är jätte bra och super gott.. :d

men iaf?

dog inte han snubben?

ska man få belöning för att han dog? :O

fattar verkligen ingenting...


aja, senare idag eller något?

tror jaaag att pepe kommer :d

slog in hans påskägg för att det skulle se lite finare,

det var ju as svårt :oo

försök att slå inn en rullande, hoppande ickke viljande rundt ägg?!

nja.. men det gick till slut! efter 20 min tror jag :d

hehe...


ååh, det är lejonkungen på tv/film nu! 

måste kollaa :'ddd 

älskar alla dinsey filmer, så söta :'))

skulle inte förvåna mig helle rom jag började gråta.. 

det är sånt jag gör, gråter till filmer..

som jag gjorde hos matilda!


vi såg jag saknar dig, shiiiit!

den var ju hur bra och rörande som helst! älska älska älska till max!

men nu åter till lejonkungen.. 

såå hejdåå!


 


hahaha, så fula är vi.. :d 

älskar dig knäppis <3

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards