PamPam ♔

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Juulia Jansson - 16 april 2012 17:55

Hej igen.

nu ska jag skriva av mig lite, så dte blir ett ganska långt inlägg.

säg inte att jag inte varnade dig?

men jag blir bara så irreterad.


Visst, jag redigerar mina bilder.

Men då kan jag berätta för er, jag redigerar verkligen inte ALLA.

blir lite irreterad på folk som hittar minsta fel.

om jag inte hade redigerat dem,

hade någon säkert klagat för det?


Nu är det verkligen inte så att jag inte kan ta lite kretik!

men att liksom verkligen peka ut saker så där,

"redigera dina läppar också"

det stör jag mig på.

varför vet jag inte, blir bara som ett frågetecken och tänker

"jahaaa? som om det skulle förändra saken?"


Nej, jag är perfekt?

säg en, bara EN tjej/kille som är helt perfekt, innefrån och ut.

svårt va?

okej, barbie är ett undantag.

Men är hon verklig, nej.

för er som inte visste det.


Det finns 2 anledningar till varför jag redigerar mina bilder.

Det ena är för att jag verklugen tycker det är hur kul som helst.

Jag älskar att ta kort på skaer och ting

och sen bara sitta i flera timmar och redigera några biler jag tagit.


Det andra är för att, som alla vet.

Blir bilderna självklart bilderna finare?

det går bara inte att komma ifrån,

så äre.


nu drar jag iväg på träning, så det så.

hejdå.


neeej, denna bild är tagen från min mobil, oredigerad.

Fin, svar nej.

Dålig kvalité, svar ja. 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards