PamPam ♔

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Juulia Jansson - 28 april 2012 11:32

Tjoohooo

vet att jag inte har bloggat på länge..

meeeeeeeeeeeen av olika anledningar...


Men nu ska vi vara glada!

DET ÄR FAKING VÅR! :D 

så, imorse drog jag på mig mina n fixae jeansshorts,

och snart ska jag täffa Peppe!

ahah, kanske inte fatta att det är ett halvår idag med den knäppisen..

hehe.. tiden går fort!


köpte fakiskt en lite pesent till han som jag borde slå in typ nu..

sist jag gjord det blev dte inte så bra... hahhah!

jag är seriöst sämst på att slå in paket.. :(



Efter jag har varit med honom iaf så är det tjejkväll hos amanda :D

kommer ha det as mysigt!

nyttiga skulle v va också :D 

läängtaaar!


Jag älskar dig, oavsett hur dum, knäpp och irreterande jag kan va.

Du är den bästa, den snällaste och underbarast person jag vet.

Utan dig skulle vara som en dag utan solsken.

6 månader med dig har varit dom 6 bästa månaderna.

 månader, ett halv år. Helt sjukt.

Jag älskar dig Jesper, oavsett vad.

Mina bästavän, min pojkvän, min älskling <3


 


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards