PamPam ♔

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Juulia Jansson - 11 april 2012 17:16

fixade lite smått på bloggen :d

blev det braa?!

kanske lite för ljus text..

går ju att fixa! :d

men iaaaf...


idag var det första dagen i skolan efter lovet..

guuuuuud va jag verkligen inte ville gå upp idag.

tänkte bara stanna och dö i sängen..

men jag gick iväg i regnet iaf...

jag tycker dte är ganska mysigt när det regnar, men idag var det bara jobbigt :/

men det luktar ganska gott efter det har regnat :D

eller är der bara jag som tycker...?


nu MÅSTE jag plugga iaf,,

har massa engelska dumma ord till imorgon..

och jag fick dom idag..

toppen!

¨jätte konstiga ord är det också :O

typ dränka, skrynkla och  åstadkomma..

ja, sen kan ni ju tänka det på engelska också... :O

achieve, swamp och shrivel...

+ 20 till :D

puss på er..!


 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards