PamPam ♔

Alla inlägg under september 2011

Av Juulia Jansson - 3 september 2011 23:46

hahha, nu börjar min natthumor gå upp till taket!

hahaha, serriöst..

jag skratta nästa åt allt.

och inte nog med det!


Precis då hitta jag ett aaas kuligt klipp med en kille som gör en musik video

till Birtney Till the World ends.

hahahahaha, jag döör!


fattar inte hur man kan bli såhär...

kollaa! :

Av Juulia Jansson - 1 september 2011 21:01

Skolan tar dör på mig,

helt serriöst.

Jag orkar inte mera nu...

TUR ATT JAG SKA PÅ PRAO PÅ MÅNDAG!

så då tkr jag att ni får komma till lilla glasscafét :D

chiiill mannen !


IMorgon sover jag hos Amandaa,

barnvakt 1 och 2!

hahaha, hoppas hon är bra på att vara det, för jag är det då inteee .. ;)

Men jag tror det INTE blir någon blogg imorgon, om det blir det så

blir det ett mega litet kort blogginlägg från mobilen...

såå säkeert inte kommer funka ..;)



Idag blev jag riktigt riktigt flum på SO lektionen..

Jag bröt ihop av skatt!

Och ännu bättre blir det ju då inte att vi hade en lärare som ingen fattade ett skiiit om vad han snackade om...!

men aja...


NU ska jag kolla kläder till imorgon, sen typ sova?

För träningen gjorde mig sjukt trött..

inte bara fyskiskt utan även väldigt mkt pyskiskt...¨



 

hahah, finaa små barn...


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards