PamPam ♔

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Juulia Jansson - 1 november 2011 22:21

Ja, bara för att Sam tkr att jag är vanlig och tråk när jag bloggar nu,

så ska jag bara extremt tråk ::D

för han kom på dom knäppaste ideerna om vad jag skulle blogga om ..

jaja, kuul kille sådär ibland ::DD


Hej, idag har jag varit bättre från min sjukdom.

Är frisk nu.

Idag till frukost åt jag en macka.

Sen till Lunch åt jag, jag vet inte kommer inte ihåg.

Annars har jag bara tittat på tv, suttit vid datorn coh sovit.

Ja, det var kul.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.

Vattna blommerna ska jag iallafall göra.

Det sa Marléne.

Men men jag ska ha det bra iallafall.

hejdå

/ Julia

 

Min idol, han är så bra.



Amen kul lixsom ...

såå Sam, det var ett helt j*vla vanligt inlägg !

Kul, nej :D

vill ju blogga om nått kul.. :((

jaja, HJÄLP MIG ?!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards