PamPam ♔

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Juulia Jansson - 12 november 2011 21:29

Gissa vem som var på stan idag?!

juustee, den häär tjejen !

och gissa vad hon köpte?!?!


okej, det är gaaanska omöjligt att gissa sig fram till..

men jag kan lova att det inte var en ponny..

fck..

jaja ::D


jag fick en mega super fin kul annorlunda klänning !!!

helt kääär i den !

en glitter klänning till max kan jag lova er !


fast sen köpte jag typ lite annat oxå, såklart.. (a)


en långärrmad från Ny yorker :D

sminkväska från Kicks

och sen nått smink grejs till oliva..

LEKSAKS SMINK DÅ ALLTSÅ !

du vet, sånt som man har när man klär ut sig? :D

preciis såånt!


Jadu, jag vet inte rikigt vad jag ska blogga om mer just nu..

finns inte så mkt att säga :D


JUSTE !!
det är DM imorgon..

fast jag får inte va med och spela..

aja, life sucks..


fars dag är det oxå!

får massa trevligt folk hit då :D

ska nog bli kul kul !


aja, hejjdåå ::D

bild påå min klänning!


 

fast utan band egt..(a)

fast nu blev det så, ska iaf inte ha det så sen !!!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards