PamPam ♔

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Juulia Jansson - 24 november 2011 21:09

Någon som har sett toddles and tiaras?!

går på TLC?!

Det gör iaf jag och min vän Majk :DDD

haha, vi är sååå duktiga på att leka Eden wood och Makenzie!

step step, smile and turn !

hahah, jaduu..


Men nu har iaf jag funderat på om det verkligen kul för dom stackars barnen..?

Få fake spraytan, löshår, löständer (om deras tänder inte är perfekta)

lösögonfransar, waxa ögonbrynen och benen och armarna, 100000 lager smink..

och dom är oftast bara 4-6 år...

wtf???!


jaja, det är roligt att titta på iaf :D
och dom blir såå sötaa !
här kommer lita bilder på Eden wood och Makenzie ! :D

   

Eden är den blonda med rosa,

och Makenzie är brunetten i svart och blått!
vet faktist inte om jag vågar visa bilder på Makenzie utan smink..

hittade ingen på Eden utan smink!

eller jo, det fanns typ 3...
men hon var gryymt söt iaf..

men Makenzie..

blir nästan lite rädd !!

såååå, från det däär  till....

 

ojojoj...

men hejdååå!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards