PamPam ♔

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Juulia Jansson - 4 november 2011 09:46

Godmorgon alla pigga och ni som inte har sovit än!

vet inte rikigt vad jag ska skriva om idag..


Men idag ska jag iaf till mamma och stan :D

Ska köpa present till mamma, tror hon fyller år på typ lördag?

IMORGON :D

eller när du nu är..

hehe (a)

Vet INTE vad jag ska köpa till henne...

men ska iaf köpa något ihop med Elvira och Olivia.

Får väl gå in på nån gullig liten butik, :D

Hon gillar typ gammal grejs stil..

såå, det blir nog gaanskaaa enkelt ;)

får se..


Juste en till sak?!

jag har gjort en ny header :D

det var INTE för att den andra var ful eller något,

verkligen inte !

det var för att Bloggplatsen.se har ändrat storleken..

och jag försökte få den andra att passa, men då såg jag ut som en köttbulle...

inte kul inte kul...


men heejjdåå på er,

känner att det är dax att fixa sig och 'äta frukost :D

puuss :*

   

vilken ska jag ha som ny profilbild ..?

kan inte bestämma..

Litar på er (a)

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards