PamPam ♔

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Juulia Jansson - 30 november 2011 17:50

Idaaaaaaaaaaag har jag bara chillat ska jag säga er.

pluggade sten hårt igår i 4timmar!
snacka om att jag var tröööött efter det..

så det var en av anledningarna till att jag inte bloggade...


Vet inte vad jag mer ska skriva om..?

Den här skoldagen var väl som alla andra?

tråkig, låång, tröttsam och allt annat som hänger ihop med dem där orden..

Meen just nu sitter jag och kollar Glee !

min absoluta favorit serie !

såå bra är det :D

och älskar alla covers dem gör, såå gulliga :D


Juste det är precis 2 år sen som justin  bieber gjorde sin "One less lonley girl" låt !

åååh, sååååå cuutee !

måste bara lyssna på den bara för att (a)


vill ni veta något mer gulligt? :D

hahaha, känns som det blir gulligt i hela det här inlägget.. xd

men iaf!

Älsklingens mamma ringde mig :d

haha, han var ju bortaa...

såå hon undrade om han va hos mig, eller om jag hade hört något...

men nejnej !

kan ni gissa va han va?!

hahahahah, den lilla busungen satt på mcDonalds med några kompisar..

trodde jag skulle döö där ett tag..

Men gulligt iaf tkr jag :d


Men nu har jag absoult slut på idér om vad jag kan blogga om..

såå hejdååå !

 

me todaay, yeah.

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards