PamPam ♔

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Juulia Jansson - 2 november 2011 21:36

Min drömresa !

Nu kommer säkert alla ni som läser tänka,

amen chill, säkert en resa till NY eller LA..

Eller kanske drömresan är till Hawaii eller nått solit place.

Men, njaa...

Klart jag vill åka till Hawaii eller något liknade,

Jag menare, kolla!
 

Vem skulle inte tacka nej till en sån ressa?!

men om man tänker efter, den resan är ju ändå möjlig att få åka till nån gång i  livet..


Nu kommer säkert alla tycka att jag är knäpp, men vadå?

Min drömresa skulle va till himlen.

"Paradiset"
Där det inte finns något mer än glädje och ingen smärta.

Det, är min drömresa.

Och nu kommer den stora frågan, VARFÖR?!


Jo, för att vem skulle inte vilja åka dit, bara för en dag eller något och göra allt man vill.

Leva i himlen som om det vore på rikigt.

Som om det vore en levande dröm.

Träffa männiksor du har saknat, som du aldrig skulle få träffa annars igen..

Vara glad, utan anledning, bara för att få vara lungn och accepterad för den man är.

Det är min absoluta drömresa, och det kan ingen ta ifrån mig.


 

För ingen vet vad som finns egentligen på andra sidan. (L)

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards