PamPam ♔

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Juulia Jansson - 14 november 2011 17:45

Det är va himmlen va nyss!!

helt sjukt, vad äre som händer?!

 

jätte fin om du frågar mig!
hade varit extra bra om det hade varit varmt ute...


Meen iaf!

just nu så sitter jag här och gör mest ingenting..

Har träning snart :D

taggataggatagga.

fast tror det blir vääldigt mkt snack om dm..

kul kul kul..


Blev klar med min bild på bildlektionen oxå :D
meen det kändes som om det saknade något..

men jag fick INTE röra den mer tyckte Richard..

jaja, såå är livet..

som en jvla bergodalbana..

:D

och jag gillaar karuseller!!


men nu ska jag kanske plugga lite mer på settera?

har prov imorgon på alla europas länder och huvdstäder..

OCH JA, det hade vi i 8:an oxå...


men tjaaråå! .*

lite halvgalen oredigerad bild påå mg.  

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards