PamPam ♔

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Juulia Jansson - 6 november 2011 19:46

Jag kom på en sak?

Ni kanske inte vet hur jag är, vad jag gillar och sånt lixsom?

jag menar, om man läser en blogg,

äre väl kul att veta lite om personen man läser om ?

hehe :D


såå här kommer lite !

Okej, ni kanske vet lite/ det mesta..

men iaf, kan va kul att veta lite? :D



Vad heter du?

- Julia Jansson


Var bor du?

- Örebro och lite utanför


Trivs du där?
- kunde ju ha varit bättre men, ah


Brukar du läsa horoskop?

- hahaha, ja faktist!


Äger du några converseskor?

- Säg någon 15åring som  inte äger ett par..?



Vad spenderar du dina pengar på?

- oj.. kläder,smink och typ om jag går på bio eller något liknande :)


Antal kuddar i sängen?

- 2 till 3 :)


bläck eller blyerst penna?

- haha, jadu.. bläck ! :D

( känns mer fint..?)


Är du allergisk mot något?

- Japp, eller jag va! Mot något som finns i hundarnas päls..?


Hur ser du ut idag?
- Jeans, linne och en gråstickad kofta och uppsatt hår :)


Ditt mål med livet?
- Att kunna gör det jag verkligen vill, oavsett vad.


Vad såg du senast på tv?

- en film med matilda ! Bad santa ;)


Hur svarar du i mobilen?
- beror på vem det är som ringer..
om det är kompisar: Hejhej

Mamma: VAD VILL DU...?


Vem ringde du senast?
- oj måste kolla !
Elvira, men vette tusan vf...


Antal sömn timmar ?
- lite blandat.. från 9-7 timmar?




FAVORIT:


Djur?
- hund, annars tiger :D


Låt?
- Mååångaa justin bieber låtar!!
men annars breakeven just nu.


Månad?

- oj.. men typ maj? :D
när blommorna kommer och min födelsedag? (a)


sten?

- wtf.. Jag känner ingen Sten..




DE SENATSE 48 TIMMARNA, HAR DU..:


gråtit?

- ja ! Med mamma när vi kollade på last song :'))


köpt något?

- godis?!


varit sjuk?
- nehe duu! Nu är jag frisk!!!


sjungit?
- det gör jag så fort någon sätter på en låt jag kan...


sagt "jag älskar dig" ?

- klart jag har (L)


saknat någon?
- jarå?!


Kramat någon?

- jaaaaaaaapp!!



FÖRSTA:


bästakompisen ?

- helt klart bella !

från vi var  småå, till graven . (L)


 

skiva?

- hahaha, kanske var dte hits for kids 1 ?!

eller smurfarna... minns inte det där så bra...


Kärlek?

- oh... Martin tror jag ?

gick i 2:an?


Begravnning?

- Jag är inte död än?...


Fiende?

- hmm, måste nog va mina små syskon ?!



klaaaaaaaaaaaaaart (a)

 

En liten bild från bella dagen !

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards