PamPam ♔

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Juulia Jansson - 1 februari 2012 18:38

Kände att jag inte bloggade igår..

det gjorde jag inte heller..

men för att lätta lite på stämmingen som redan är fjäderlätt kan jag dra 10 sanningar,

då menar jag verkligen SANNINGAR om mig själv.

Inte bara typ, min mobil är svart.

Utan sanningar :ddd


1: Jag ÄLSKAR verkligen att ta kort, men jag är dålig på det. Samma sak med att redigera bilderna..


2: Jag tycker om att få kommentarer som tex " vad fin du är!" bara det att jag har svårt att ta imot dem

.

3: Jag är långsint. Sånt som kanske hände för ett år sen, kan jag fortfarande vara lite små depp/sur över.


4: Om jag fick välja skulle jag kunna vilja sjunga och spela instrument, älskar att göra det... Men låter dock inte vackert..


5: När jag blir stor vill jag bli journalist och jobba på någon ungdoms tidning!


6: Om jag har tråkigt brukar jag kolla runt och titta på bröllopsklänningar, rita eller fixa håret  utan anledning!


7: Jag är riktigt dålig på matte. Seriöst, jag SUGER på det.


8: Jag hatar att bestämma, det gör jag bara för att jag är rädd för att något ska bli fel.


9: Jag har dålig självkänsla och säger ofta, OFTA att jag "Inte kan"


10:  Jag tycker om uppmärksamhet, när folk bryr sig, för då vet jag att jag inte är ensam..

Vilket i sin tur skrämer mig, ensamhet, usch.


 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards