PamPam ♔

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Juulia Jansson - 10 februari 2012 21:36

Just nu är jag riktigt trött på kylan!

vill ha en riktigt varm, stek sommar nu!!!

kan inte nån jvla awesome person trolla fram en sommar?

helst NU.

det vore jätte snällt av dig, så om du vet att du kan trolla fram en sommar åt mig,

är det bara att höra av sig!...


Idag i skolan.

ja vad ska man säga?

tar det i ett annat inlägg, en annan dag..

Vf börjar alla helt plötsligt få någor imot mig?

Ena dagen är duger jag, andra dagen är jag som luft och någon man bara vill strunta i...

ja, det är ganska jobbigt..

Välj bara, lämna mig eller ta mig som jag är.

För jag tänker inte ändra på mig för att du inte tycker om mig.

Synd.


Åter till sommar snacket!

hittade ett MÅSTE till sommaren!

JEANSSHORTS MED NITAR!

finns inget snyggare just nu inliggt mig :dd


Sommar outfits 2012 Julia style 100%!

jag är desutom helt in love med bikinin! :ooo

snacka om dröm bikini!

Kan därmed avslöja att den är från Victria Secret..

funderar faktiskr på att köpa den, rikigt mycket! :d

men hejdåå! 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards