PamPam ♔

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Juulia Jansson - 29 februari 2012 20:46

tjaaa på er!

Jag vill bara fråga en sak..

ÄR JAG HELT DUM I HUVUDET?!

jag har pluggat sen 4 och fattar fortfarande inte SO:n..


Vi har prov på första världskriget och mellankrigs tiden..

visst jag kan väl lite, men det är verkligen inte så att jag kommer få MVG++++ liksom..

detsutom har vi teknikprov på morgonen..

kille me, please!


för övrigt har dagen varit helt okej..

bara det att mitt ledband antagligen inte mår så toppen igen...

slog i armbågen imorse..

fyyysaaaaaaaatan vad ont det gjorde!!

så idag gick jag med ett bandage som gjorde att jag fick blodstop i hela armen..

jomen, sådär skönt.. -.-

tror det blir bandage imorgon också faktiskt.. :/

bara för att vara säker på att det ska läka snabbare! :d


men nu har jag inte så mycket mer att skriva..

JUSTIN BIEBER BLIR 18 IMORGON!

FIRA FIRA FIRA FIRA!

GRATTIS JUSTIN I FÖRSKOTT! <3

LOVE TO YOU SHAWTY!

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards