PamPam ♔

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Juulia Jansson - 6 februari 2012 17:17

Hej!

ville bara tala om för er alla att vi bara hade 3 lektioner!

gaanskaaa sååå chill!

vi spelade spel på en av dem också :d

ganska jätte mega bra dag!

Det ända problemt är att vi har NATIONELLA PROVEN IMORGON!!!

Vadå nervös, nejnej, inte alls..

ELLER?!


vi har detsutom prov på fredag i genetik..

vi fick det där jvla pappret idag, och vi ska kunna det till fredag?!

HUR SJUKT ÄR INTE DET?!

aja..


Har träning snart också, det ska nog bli kul :d

gillar att träna, när jag väl är där..

men innan träningarna är riiiktiiigt seeegt..

" jag orkar inte gå.."

såånt är liivet, sååånt är liiveeet

hahha, en liten sång stund blev det där !

en lite knasig blogg jag har egt.. thihiih


MIN NYA BAKGRUND TILL DATORN ÄR KLAR OCKSÅ!

 

Gaaanskaa frän!

men hejjdå!

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards