PamPam ♔

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Juulia Jansson - 13 februari 2012 16:20

Tjaaaaa brooooows!

asså, jag har börjat säga brow till alla nu tror jag...

WB Gan$taH!


Idag iaf var jag och min kära vän på JB :)

Hade det supeeer braaaaa

och nu hoppas jag bara på att få komma in på det gymnasiet!

verkar super bra med massa roliga saker som händer ! :dddd

Nu är det bara ett problem..

Mina betyg..

snacka om att jag måste kämpa ihjäl mig!!! :oooo

nu får ni INTE tro att jag har IG  i alla ämnen, för så är det inte..

men lika bra att försöka höja sig så man har en säker plats!


jaduu vad kan jag mer sääga?

Helgen var mega super duper kulig!¨

inte för att skryta meeeen..

JAG ÄGER JESPER PÅ WII !

jo det är sant ! :dddd

thihi, duktig tjej :ddd


eftersom det var fint väädeeer tvingade jag med honom ut på en liten foto tur!

resultaten?

varsegodaaa !

 


       

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards