PamPam ♔

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Juulia Jansson - 27 februari 2012 17:25

Tillbaka från lovet!

kände att jag ALDRIG hade tid att blogga på lovet..

men nu lovar jag er att jag ska kööraaa påå!


Det jag har gjort är så himla mycket så det går inte att skriva allt!

men jag har blanda annat åkt skidor med världens bästa! :dd

alltid lika kul med Matilda!!

haha trodde jag skulle dö ett tag när vi träffade en kille i liften!

han var jätte random.. men hur kulig som helst!


jag lanade med älsklingen en dag också!

HAHAHA, jjjjjvlllaaaaaaar va bra jag va assåå!

host..host...

dog 17 gånger...

as bra är jag :ddddd

eller något...


men nu har jag inte så mycket att säga, var en kulig dag med måångaa blåmärken efter att ha kört innebandy på idrotten..

Av någon konstig anledning ville ALLA bollar komma på mig...

speciellt av en ERIC.. jomen tack mannen!

heejjdåå!


Jag idag faktiskt!

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards