PamPam ♔

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Juulia Jansson - 2 februari 2012 21:06

Jag har ingenting speciellt att blogga om..

så har det varit typ hela veckan ju.. :(

Detsutom kan jag säga att det inte blir något bloggande imorgon!
drar direkt till pappa, utan dator..


Ett litet tips från coachen med Juulia:
SJUNG ALDRIG SEXY AND I KNOW IT,

DET KAN VARA SÅ ATT DIN MOR VILL DIG NÅGOT,

OCH KOMMER IN I RUMMET..

PINSAMT LÄGE KAN JAG LOVA :d

men det är en bra låt btw..


En till sak jag har kommit på är att det är jvligt kallt ute!!!

jag skojar inte, fryser sönder :O

helt sjukt..

hörde att det skulle det skulle vara så här kallt ända fram till NÄSTA helg.. :(

FML, är det ända ord jag får fram...


jaja, godnatt, hejdå på er !

 


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards