PamPam ♔

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Juulia Jansson - 7 december 2011 19:14

Jag och syrran hade lite bild time med mammas iphone!

           

hhahahah, älskar sista bilden alltså !

hahaha, ser ju lite kulig ut..

liten också för den delen..


justee!

vi tog kort på MITT fina pepparkaks hus :D

cheeck it out !!

 

fint vaa? :D:D

Av Juulia Jansson - 7 december 2011 17:16

Någon som bad om snö?!

jag, jag, jag, jag!!!

och vet ni vad jag fick?!

snö, snö, snö, snö!!!


ÄÄÄlskar snö, så himla mysigt!
och fint äre också!

Funderar på att gå ut en dag när det snöar,

ta lite blider och göra litte nytt på bloggen ?!

fatta fint ? :D

såå gör vi!
kanske ska ta en bild on mig,

att ha som header ?

hmm...


men nu äre plugg som gäller,

om nåågoot !

Har 3 läxor jag MÅSTE göra..

det är verkligen prio1...

såå, vad ska jag göra..

PLUGGAAA..

Men hörde att Fb och twitter tar över mitt liv...


men nu  måste jag verkligen skärpa mig.

tack och adjö för idag,

ciao bella !

 

första snöön !!! <3<3<3<3<3



Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards