PamPam ♔

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Juulia Jansson - 23 december 2011 16:52

Vf säger man det för?

vf inte bara säga dagen före julafton ? :O

fattar naadaaaa, #rethard....


Ajaj iaf så firade jag jul med älsklingen igår :D

jäättee kuulliigt!

Fick världens finaste julklapp av världens finaste (L)

Det va seriöst det sötaste halsband jag sett.

Sen så var han så snäll, så vi kollade på massa filmer (a)

hahaha, dom jag gillar iaf (a)

Upp och allt för min syster blev det :d

jätte söta filmer ju!

Sen blev han ännu snällare, och gick upp typ vid 07:00

BARA för att jag sa att vi skulle kolla adventskalandern (a)

snacka om snäll killeeeeee !


NU sitter jag hos faster iaf,

har dukat till imorgon, fest hos faster nuuuuuu !

hahaha, nej men nästan iaf.

Jag är as duktig på att duka  ska jag tala om för er (a)


men nu kanske jag ska vara lite social med min faster!

puss puss alla söta !

kul att det blev en gammal bild/ använd bild.

   

EN JUL UTAN SNÖ BLIR DET OCKSÅ....

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards