PamPam ♔

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Juulia Jansson - 18 december 2011 22:08

Ja, jo jag vet..

jag skulle ha lagt in bilderna från bröllopet, men har inte hunnit, och nu ska jag snart gå till min säng.

Dom kanske kommer imorgon :D

jaja, vi får see.


Matchen iaf..

jaduu, som sagt hejade jag så klart på Lillån!

men efter förlängning gjorde ÖSK mål..

Men vet ni?!

när jag spelade i Åsbro så vare en tjej som är Sebbes lilla syster :D

Hon spelade i samma lag som mig,

sen var jag ganska mycket med henne ett tag.

hahaha, som om ni vet vem Sebbe är nu också...

DET VAR HAN SOM GJORDE DET FÖRSTA MÅLET OCH DEN AVGÖRANDE MÅLET FÖR ÖSK!

coolt va ? :D

Så det var ju ändå tur i oturen där...


men nu ska jag sova, är jätte trött nu...

haha, har sovit kanske liiiiite för lite den här helgen känner jag nu..

uuuups (a)
goodnaatt folkeeet!


 

en liten bild jag tog med Mammas mobiil.


Av Juulia Jansson - 18 december 2011 15:48

Den här helgen har jag varit med mina älskliingaar.

mega super kuligt !

haha, eller i fredags var jag mer rädd...

Älsklingen tvingade mig att se på Insidious igen..

dog ju vafn..

men eftersom jag har sånn power över honom så fick jag honom att ha på sig smink !!

hahahah, OCH justin bieber parfym!!!

Känner mig inte bara liitee braaaa (a)


Men jag gifte mig den här helgen också!

Med min agnes :D

bilder kommer senare ikv :D

för nu måste vi draa!

ska kolla på match !

ciao ciao Bella!


 

bara för att jag är söt.

eller nått,,,

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards