PamPam ♔

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Juulia Jansson - 9 december 2011 23:50

Så FCKING glad att Amanda Fondell vann idol!

hon är grym ju?! ,o

alla andra som säger att hon suger, kan ju slänga örat i en vägg.

sådetså...

oj, nu var jag kanske lite hård..

JUlia med åsikteerr, har jag hört..

he-he..


Vet ni vad jag mer har gjort?! :D

handla julklappar med Evelina !

hehe..

vart tog mina pengar vägen lixsom..

sen när jag kom hem,

så kommer olivia och elvira och säger att dem redan har köpt massa julklappar,

som tydligen skulle vara från mig också?!
jomen tack..

det kunde ni väll ha sagt lite tidigare..

dumma..


annars har dagen varit gryym :D

bara lite regn..

trodde att slask skulle betyda att det snart var vår.

nu när snön var här, för 2 dagar..

men nejnej,

det är december?!

åååh..

sveriges väder (L)


men nu ska jag lyssna på musik och sura i min ensamhet..

eller jag är inte forever alone !

har min apa <3

jo seriöst jag har en apa :D

megaa stoor !

i min säg detsutom...

chill :D

men hejjdåå ,*

 

min apaa <3<3<3<3<3<3<3

vadå fjortis hjärtan ..?


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards