PamPam ♔

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Juulia Jansson - 15 december 2011 21:59

hahahah, oherreguud säger jag bara !

det är det som går och säga om denna dag..

helt sjuukt kul !


Det hela började med att och Emma skulle vänta på att Jesper och Gustaav skulle komma till bussen..

meeen efter 10min fick vi lite panik..

Då ringde Emma Gustav och fråga vad han gjorde och såå ..

moahaha, kund eju inte avslöja vår plan helt..

Våran plan iaf, vara att spionera på dom, för dom skulle köpa våra julklappar ::DDDD


Vi kom iaf upp på stan, och hitta dom först på McDonalds !

hahahahah, tror vi gick förbi fönstret 4 gånger xd

sedan ställde vi oss i ett hörn, för vi såg att dom var på väg ut..

efter 3 min var dom helt bortaa!!

så vi gick runt där ett tag..

tillslut såg vi dom igen !!

då följde vi efter dom (a)

mohahaha..

Vi måste vara dom bäästaa spionerna i världen (a)


men nu är jag as trött,

så godnatt..

Juste jag ska faktist gifta mig på lördag!

Med Agnes ! :ddd

men godnaatt..


 

Finaa tjejen Emmaa på biild :d

( hoppas hon inte dödar mig.. )

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards