PamPam ♔

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Juulia Jansson - 19 december 2011 19:41

Känner att det är juul snaart!

Här har det snöat i typ 2 dagar !

hahaha, gald tjej ;)

woooow det har snööat i 2 heeelaaa daagaaar.

Omg, jag är verkligen INTE van vid snö just nu känner jag..


Pga den härligaa känslan av jul, så är det jul fint här på bloggen :D

MIn snälla snälla vän har faktist hjälpt mig (a)

Ska inte ta åt mig all ära nu faktist ;)

Sam äre iaf som jhar hjälp mig :D

tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack och tack :D


Idag så hände en ganska konstig grej faktist..

Först hade vi NO, med Inger.

Vi gjorde typ nån frågasport med egna frågor :D

kul faktist :D

sen 10min efter våran rast skulle vi ha henne igen och fortsätta med våran frågasprot grej.

Men då var hon borta?!

helt totalt borta!!!

och ändå hade det bara gått 10min vafn...

sååååå vi hade rast i 2 timmar (a)

mohahahahahah,

ska inte klaga (a)


Juste jag lovade er bröllops bilderna också,

här kommer några!

               

sååå fina, min tomte och jag (L)


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards