PamPam ♔

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Juulia Jansson - 10 december 2011 18:32

ChaCha bloggen, asså idag har jag typ shoppat.

samma som igår då typ.

eehm, jag köpte tyyyp...


nejmen snälla, jag orkar inte med det där.. -.-

läste en blogg imorse, alla hennes inlägg bestog av ordet "typ"

HELA TIDEN !

lite jobbigt om du frågar mig..

så, jag ska inte hålla på sådär :D


Men seriöst, jag har julshoppat!

2 dagar i rad :D

litee chill (a)

fast man kan ju undra var mina pengar tog vägen.. (a)

ojoj...

men det är inte pengarna som har betydelsen, utan saken man får, right? :D

det tycker iaf jag (a)


HAHAH, sitter och kollar på beauty and the geek !

as kul xd

men nu vet jag inte vad jag ska fortsätta att berätta...

som vanligt...

såå hejdåå.. (a)

 

och ja, bilden är några månader old fashion...

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards