PamPam ♔

Alla inlägg den 28 december 2011

<3

Av Juulia Jansson - 28 december 2011 17:35

Wiiiii, är ett spel..

men det var inte det jag tänkte på, hehe.

Du vet den känslan när du är glad och behöver säga nått?

Juste, det var deeet jag menade !

Ja, jag är glad..

för aaaaaaatt

Älsklingen har varit här idag och igåår


Av nån konstig anledning, får han mig alltid glad?

Fattar inte hur han gör, men det funkar.

Har du nån gång kännt dig riktigt ful ?

typ på morgonen när håret är helt fail och inget smink?

Det är då man känner sig lite speciell när någon säger att du är fin, oavsett vad.

När man sover och känner att någon håller om dig, och verkligen älskar dig för den du är.

Min älskling är den bästa, finaste, snällaste och mest perfekta kille på jorden.

Jo, jag menar det. Seriöst, ingen kan mäta sig mot honom.

Han är helt underbar, det går lixsom inte att beskriva.

 Jag älskar dig Jesper, alldels för mycket. <3


 

 

   


Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards