PamPam ♔

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Juulia Jansson - 25 december 2011 21:21

I never let you go, i'm stuck in the moment and i need somebody to love.

That should be me,holding you hand.

Love me, baby. Just one time.

U smile I smile, i never say never.

I wanna stand under the mistletoe with you shaawty.


You are my favorit boy, my one less lonly boy.

But it's a big big world, it'easy to get lost in it.

I'm overboard, and i need your love to pull me up.

All i want for christmas is you, so i pray.

Someday at christmas, santa claus is coming to town, And he will give me a silent night.

 i will be home this christmas, just wait for you my drummer boy.


Baby i hear melodies when your heart beats, it sings to me like Fa la la.

You should pick me, forever and everything's gonna be alright.

The love is bigger than bigger, next to you is where i wanna be.

It's like the first dance, a runaway love, baby just belive, please?

i may speaking in tongues, but i was born to be somebody.

Ohyes, i have bieber fever, and no one can stop it.


         

( vet att jag missade några låtar som han gjort..  men fick med dem allra flesta faktist! )


Justin


Drew


Bieber,


I love you <3

Av Juulia Jansson - 25 december 2011 11:01

JUUUL!

eller, det var det ju igår, men det ska faktist firas idag igen !

Det är typ det bästa med skilda föräldrar, man firar allt dubbelt :d

mohahahaha


Jaduu, mamma skulle ha kommit för 5min sen..

sen som vanligt...

Vi ska iaf till mormor och typ öppna julklappar och ätAA...

Bara jag som fortfarande är riiiktiigt mätt sen julafton?!

klarar inte av att äta frukost...

uuusch..


men nu kanske jag ska sluta bloggaa,

om mamma skulle rusa in här,

då är det hyffsat brottom kan jag lova..

men jag vill inte sluta skriva, det är...

kul.


så, vad ska jag göraa?

jag kan inte lägga in bilder från julafton...

för jag orkar inte hämta minneskortet som är på undervåningen..

haha, kul med en lägenhet med 2 våningar...

okej, det är nog inte världens minsta..

har ändå 3 badrum, 2 vardags rum, 5 sovrum och såklart 1 kök...

känns som jag skryter nu va?!

det var inte meningen faktist...


jaja, god jul så länge :d

hejdååå :*

 

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards