PamPam ♔

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Juulia Jansson - 26 december 2011 11:09

Bara jag som ska upp på stan och shoppa gaaalet today?!

hahaha, antagligen inte...

Det kommer ju va smooockat med folk, överallt. Verkligen överallt...

Men jag ska iaf upp (a)

Med Emma Pemma !

hahaha, det här gången får vi hoppas att jag inte välter några skyllt dockor.. ;)

såå duktig var jag förra gången vi var på stan...

jadu, sånn är jag :dddddddd

Vet bara inte vad jag ska köpa riktigt...

nån t-shirt iaf!

och linne!

och kanskeee bikbok grejs..

listan kan bli låång (a)


seriööst, jag tappar jäämt bort min mobil ?!

nu hittar jag den inteee !

jaha, den låg bakom datorn...

hehe (a)

smaaarttjej.se :d


men nuu kommer lite bilder från jul !

puuss :*

                   

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards