PamPam ♔

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Juulia Jansson - 21 december 2011 17:04

OMG, DET ÄR JULLOV NUUUU!

och på lördad är det julatfon :D

kan inte väntaaaa !!!


Dag iaf, började med att jag vaknade hemma hos Amanda med tjejornaa :D

Julia, Sanna, Becca, Majken, Amanda och Jovanna !

hade as kul hela tiden !

hahahah, vi kollade film, öppnade julklappar och massa :D

men iaf, på morgonen gick vi upp vid typ 6?

inte alls lika jobbig som det låter, eller...?


aja, när vi kom till skolan, fixade och fina så skulle vi bakaa :D

Vi gjorde rocky road :D

as god var den !
men jklar vad mätt man blev, trodde jag skulle spricka efter 3 bitar,,,

Sen efter vi hade bakat skulle vi gå upp till klassrumet och få betygen :D

blev faktist nöjd med mina betyg!!

1 mvg

4 g

och 9 vg:n :D

inte så illa ändå?!


nu ska jag hjälpa min mammaa..

hon har ropat typ minst 2 gånger...

men här är iaf lite bilder på hur jag såg ut idaag :

           

Presentation


I know there´s sunshine behind the rain.
And i know there´s good times behind the pain. (L)

Senaste inläggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag ha mer av i bloggen ?!
 Bilder
 texter
 mer om min dag
 mer tänkvärda texter
 annt, kommentera vad !:)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards